Home sweet home? - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Pauline Bakker - WaarBenJij.nu Home sweet home? - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Pauline Bakker - WaarBenJij.nu

Home sweet home?

Blijf op de hoogte en volg Pauline

21 Augustus 2012 | Nederland, Sneek

Daar ga ik dan, binnen 2 weken heb ik Nederland achter me gelaten. Een half jaar weg van hier en meemaken wat er verder te zien en te doen is in de wereld. Mijn eerste reis gaat naar Zuid-Amerika: Peru en Ecuador staan in de planning. Spaans leren, vrijwilligerswerk doen en hopelijk een leuke tijd hebben. Deze laatste twee weken ben ik me aan het voorbereiden: rugzak kopen, schoenen uitzoeken, vaccinaties halen (4 prikken voor een half jaar! Dit kan niet meer fout gaan), en bedenken wat ik zo al mee moet..

  • 04 September 2012 - 20:21

    Reinout:

    hoi meid, leuk te horen dat je goed bent over gekomen.
    na a; die voorbereiding, gelukkig niets vergeten.
    het blijkt een leuke gastgezin te zijn, waar je de eerste weken van je reis.
    alleen die verdraaide hoogte!! wat kan je dan moe zijn, hè.
    heb je geen last van hoogteziekte?
    ik hoop snel wat van je te kunnen lezen

  • 04 September 2012 - 20:21

    Reinout:

    hoi meid, leuk te horen dat je goed bent over gekomen.
    na a; die voorbereiding, gelukkig niets vergeten.
    het blijkt een leuke gastgezin te zijn, waar je de eerste weken van je reis.
    alleen die verdraaide hoogte!! wat kan je dan moe zijn, hè.
    heb je geen last van hoogteziekte?
    ik hoop snel wat van je te kunnen lezen

  • 05 September 2012 - 11:11

    Berber:

    Lieve Pauline,

    Heel heel heeeeel veel plezier! Vind het heel erg jammer dat ik je niet meer heb kunnen zien en geen afscheid meer heb kunnen nemen. Geniet van alle dingen die je ziet en probeer zoveel mogelijke leuke dingen te beleven. Ik vind het echt super dat je dit gaat doen! Hopelijk kunnen we binnenkort skypen!

    xxxxxxx Berber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 21 Aug. 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 14102

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 22 Februari 2013

Een klein begin

Landen bezocht: